Visi eBuitis.lt parduodami prietaisai ir jų priedai yra visiškai nauji. Buitiniams prietaisams suteikiama 24 mėnesių garantija nuo pardavimo datos. Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis tik į oficialius gamintojų patvirtintus serviso centrus t.y. garantinį aptarnavimą atlieka tik autorizuoti gamintojų servisai ir meistrai.
Oficialių servisų sąrašas, atliekančių garantinį aptarnavimą (pagal gamintoją), atsisiųsti pdf.
Bendros nemokamo garantinio aptarnavimo taisyklės
Šios taisyklės yra bendros garantinio aptarnavimo nuostatos, kurios gali skirtis priklausomai nuo gamintojo atstovo Lietuvoje arba konkretaus prietaiso specifikos. Garantinį aptarnavimą atlieka įmonė, kuri yra įgaliota teikti atitinkamo gamintojo garantinę priežiūra.
1. Būtina sąlyga nemokamam aptarnavimui - pirkimo dokumentas (kasos čekis, sąskaita-faktūra) su tiksliu modelio pavadinimu ir pirkimo data. Prietaisui suteikiama 24 mėnesių nemokamas prietaiso aptarnavimas nuo jo pardavimo pirmajam pirkėjui dienos, kurią patvirtina kasos čekis arba sąskaita-faktūra.
2. Nemokamą aptarnavimą (dalys, darbas ir, jei reikia, pervežimas) atlieka įgaliota klientų aptarnavimo organizacija vartotojo namuose arba taisykloje, klientų aptarnavimo organizacijos nuožiūra. Smulkius buitinius prietaisus iki 25 kg. kaip dulkių siurblius, mikrobangų krosneles, televizorius ir pan. į taisyklą pristato pats vartotojas. Bet kokios pretenzijos dėl prietaiso kokybės nagrinėjamos tik įgaliotai prietaiso aptarnavimo organizacijai jį patikrinus.
3. Nemokamas aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas pramoniniais ar profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, maitinimo įstaigose, skalbyklose ir t.t.
4. Nemokamas aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:
• transportavimo metu;
• neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
• dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
• dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
• dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
• dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo; taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus; plastmasinėms dalims kurių padėtis keičiama rankomis; apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.
5. Už klaidingą meistro iškvietimą imamas mokestis.
6. Nemokamas garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.